Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Purple Dream
entryaboutStuff




SAKIT HATI :'(
Tuesday 12 June 2012 | 0 comment(s)
Hmm , Serious hari nie takde mood :'( Air mata dah keluar menjejeh jejeh dah nie . Sumpah yana kecewa dengan dea , susah ke nak jujur? Susah ke nak cakap bende tu? Susah ? susah? Ohhhhh sedih weh :'( Hmmm , mybe selame neh kau pikir aku tak penting pun kan ? It's okayy , banyak lagi rahsia kau kan? Takpe lah simpan je semua jangan shared dengan aku ! Fyi, aku takpernah simpan pun rahsia aku ! aku jujur dengan kau ! tak cukup lagi weh? Kau nak aku buktikan cemana?  Sumpah kecewa gila . Sokayy ahh . Aku tahu siape je weh aku . Kau dah besar dah boleh buat hal kau sndiri , Aku sayang kau , tapi ? kau yg tak sayang diri kau sendiri!! hmm takde mood aku terus :'(  Hmmmmmmmmm , Aku off phone semua , weh sakit hati . Hmmmm . Takde ape yg aku boleh ckp lagi . Kbye .




Older Post . Newer Post