Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Purple Dream
entryaboutStuff




Him perfect :')
Sunday 17 June 2012 | 0 comment(s)
awak tau x..
sekarang nie kan
susah tau x nk dapat pompuan yg betol2 setia..
sbb skang tngok duit
tngok hot
tngok rupa
kalo budak tu sakit sikit je dah x nk layan
haihhh
sbb tu saya nk cari yg betol2 setia ngan saya
saya nk betol2 ikhlas ngan saya
saya nk yg bole terima saya
yg bole layan saya dengan baik\
yg bole bagi kasih sayangg tok saya
yg bole bagi cinta kat saya
skang nie susah awak..
tapi alhamdulillah
saya dh jumpa :')
Allah dh temukan saya dengan seorang yg bole buat semua tu :')
bersyukur sngat :')
orang tu bernama YANA



Asslammualaikumm , first Yanaa nak cakap , yg kat atas tuu fiddo yg bagi dekat Yana , Sumpah terharuu kayy :') Takpernah yana sangkaa akan ade orang akan cakap mcm tu dekat Yana . Yana tak seperfect yg dea sangkaaa . Noo yana tak seperfect ituu Fiddo .Sumpah air mata yana mengalir macam sungai . Alahaii . wehh aku sayang kauu :( Jngann tinggal kann aku kayyy . Sumpah tak kuat kalau takde kau , Ingat janji janji kau . Jangann pernah tinggal kann aku kayy .   Haihhh :'( terharuuuu . Bersyukurr weh bilaa dea hadir dalam hidup yana . dea yg terang kan hari hari yana . Deaa yg suruh yana sabar kalau yana gaduh dengann kawan yana . You the best :')

Biyy , ingat takk tadi biy ade ckp pasal kurang kan on9 semua? Hmm haihh orang bukann taknak tapi nanti orang rinduu duu duu :'D hee *Menggadaa seyh. Hahaha takde laa , okayokayy mulai esok kitaa same same kurang kan on9 kayy , yelahh tahun nie masing masing ade peperiksaan penting xD . heee . dea nak SPM Andd yana nk PMR~ wohoo mati wehhh :'3 Hee , btww good luck spm nanti kayyy mok :*

Haihh . Okay okayy tadi dea ade ckp takkan sebut perkataan clash even seketuk manaa punn kiteorang gaduh , kann mok? Heee , okayy kitaa pegang janji tu kay ;') . Haa tadi kann tadi kann , si budak gemuk tuu offline sebb kene marah dengann tutt . hee . dea cakap yg dea terpkse off , mybe dah tak on kot malam neh , kononnyaa nak study . Tapi sejamm lepas tuu tgk tgk dea on9, pheww dea cakap dea tak boleh jauh dari aku , dea rinrinduuuu almaklumlaaa masing masing takde kredit , Haihhh act , yanaa punn rinduu deaa >< Bapak gembiraa laa bilaa dea on9 balik . Hee pheww .

haa lupaa nak bagi tahuu , hari Khamis minggu lepass kite orang meet untuk kali keduaa :'D . Kayyy dea sanggup datang bbss sebb nak jumpaa yana , Sangatt sweet kann ? Atete sweet je kau mokk . Hee dea sangat comel . HAHAHA , datang situ lepak cendol :p First yana macam malu-2 sikit , almaklumlaa yanaa tak lawaa :'p Tapi dea mcm tak kesah punn , dea cakap dea bukann pndg rupaa , tapi pandg hati , haaa omeyy kann perangaii dea , atete :*  hee , see aku tinggi kann xD haa btw dea omeyy aku buruk :'/ Tapi aku tetap sayang diaa . deaa tetap sayang aku kann mok ? :'D heee . k lah sampai situ je kayy . byee stalkerr omwyy sayang koranggg :*











Older Post . Newer Post